El web no está optimizado para IExplorer, es mejor utilizar Mozilla Firefox o Chrome

 

Sala polivalent on s'imparteixen activitats de tot tipus, alta mitjana i baixa intensitat.Climatitzada, enmirallada per activitats coreografiades i material fitness alternatiu.

MIDA 
EQUIPAMENT 
ACTIVITATS QUE S'HI REALITZEN
  • Pilates: Creada per Joseph Pilates i descrita segons ell com “La ciència i l’art del desenvolupament coordinat de la ment, el cos i l’esperit, a través de moviments naturals sota l’estricte control de la voluntat”. És un sistema de condicionament físic molt complert on es treballa el cos com un tot, des de la musculatura més profunda. Es composa d’exercicis que combinen força, resistència i flexibilitat amb el control mental. Molt útil per corregir males postures. Els exercicis es basen en l’alineació corporal, una correcta respiració i una contracció eficaç de cadascun dels músculs del cos.
  • Fusion: Activitat amb suport musical on es realitzen coreografies senzilles coordinant moviments , combinades amb exercicis de tonoificació del tren inferior i superior.
  • GRIT: Serie d´entrenaments de 30 min. Dissenyats cientificament per aconseguir grans resultats, mitjançant un entrenament curt e intens.
  • Zumba: Activitat on es realitzen coreografies senzilles coordinant els moviments del tren inferior i superior. Té un suport musical bàsic basat en músiques de diferents estils amb un fort component rítmic. Les coreografies principalment tenen ritmes llatinoamericà com la salsa, el merengue, la cúmbia, el reggaeton i la samba.
  • Step Fusion: Activitat amb suport musical on es realitzen coreografies senzilles coordinant moviments sobre un step, plataforma , combinades amb exercicis de tonoificació del tren inferior i/o superior que es faran fora del step o aprofitant la plataforma.
  • Fit Kids: Activitat dirigida per a joves de 6-10 anys on desenvolupa les habilitats motrius i la coordinació amb exercisis físics i jocs on sempre es busca la diversió.
  • GAC: Activitat que combina diferents exercicis de resistència muscular però centrats exclusivament en els Glutis, les Abdominals i les Cames.
  • Ioga Conscient: Les sessions es basen en postures (asanes) que fan treballar el cos (força, flexibilitat i equilibri) i la ment (voluntat, concentració i relaxació). La respiració, les postures físiques, la relaxació, l’atenció, la concentració i meditació en són els principals elements. Els exercicis que es desenvolupen actuen sobre els centres energètics/psicològics (xacres), equilibrant-los.
  • HIIT: Entrenament intervàl·lic on treballem totes les cadenes musculars amb material específic i amb el pes corporal.
  • ZumbaKids: Activitats adreçades a nois i noies entre 6 - 10 anys. Sessio de balls on es combinen diferents ritmes llatins, merengue, salsa, soca,cumbia.
  • Stretching: Sessió on treballarem, per escalfar, rangs amplis de mobilitat de les articulacions per poder passar a elongar de manera lenta i continua una zona acompanyada d’un treball d'elasticitat muscular més o menys important. Buscarem un bon treball postural i concepció del propi cos.
  • HBX Boxing: Entrenament anti-estrés, enèrgic, accessible a tothom, basat en l´entrenament funcional, fent servir el golpeig al sac com una eina de treball. Activitat de curta durada i alta intensitat.
  • Hipopressive RSF: L'objectiu de la classe es la millora de la salut i la condició física realitzant exercicis posturals que no aumenten la pressió abdominal, millorant la gestió de la pressió interna abdominal i pèlvica.
  • Core: Eu0301s una activitat on se us guiarau0300 i ensenyarau0300 diferents teu0300cniques per fer abdominals correctament on interven els abdominals isomeu0300trics i dinau0300mics.
  • Play&Family: Vine a fer activitat en familia. Diferents activitats dissenyades per poder realitzar-les tant adults com nens amb l´objectiu de compartir una gran experiencia.
  • Body Pump: Classe amb barra i discos que enforteix i tonifica tot el cos, on es treballen els principals grups musculars utilitzant els millors exercicis de la sala de fitness, com per exemple squats, pres, elevacions i curls. Consta de 8 tracks amb bona música per tal de motivar i aconseguir els resultats buscats per l’usuari/a.

comparte en
Esta web utiliza 'cookies' propias y de terceros para ofrecerte una mejor experiencia y servicio. Al navegar o utilizar nuestros servicios, aceptas el uso que hacemos de las 'cookies'. Sin embargo, puedes cambiar la configuración de 'cookies' en cualquier momento.  [ más información ]